четвъртък, юни 29, 2006

писмо до интелигентния дизайнер

като писмата до дядо коледа, все някой ги чете ;)

установих вече, има огромна истина в приказката - като има - има.
в момента би трябвало да пиша процедура за конопа - да не стане така, че ние ги подпомагаме, а НСБОП ги гори, забавно. разлиствам небрежно 1782, 796 и разни наредби.
знаеш ли дизайнерю метода на общността за количествено определяне на съдържанието на ТХК в сортове коноп? аз вече го зная, но какво от това. искам навън.
половината колеги кротко спят, 2-3 гледат "ну, погоди", останалите колежки са налапали по една близалка, разглеждат оферти за екскурзии в турция и каталози за козметика. искам навън.
снощи разбрах, че шефа ми на другото място ще отваря бар в царево и ще юрне единия управител там, месец-два, докато потръгне. аз и другия трябва да се справим някак тук. той през седмицата, аз събота и неделя. поне шефа обеща да пуснем нет в офиса, така поне няма да умра от скука там. лято е пък.
петъка записах второ висше, на първи август ще стане ясно коя точно специалност са ме приели и септември - на училище.
с едно приятелче сме се захванали с проект, който дълго отлагахме, ако стане ще е просто чудесно.
та, пиша ти интелигентни дизайнерю, няма ли как денонощието да стане поне 36 часа? да имам повече време за хората, които страшно харесвам...

не обичам заглавията, но този път нека да има.

Няма коментари: